Selecteer een pagina

Mijn Professional Organizer

contact

ERVARINGEN

KLANTEN VERTELLEN

Rust in m’n hoofd

★★★★★

Alles heeft een logische overzichtelijke plek. Ook voor de overige gezinsleden, die hoeven ook niet meer te zoeken. Ik heb rust in mijn hoofd en kan met trots mijn laden en kasten openen en zelfs open laten staan voor bezoek.

Alle “ballast” is uit huis. Ik zou het iedereen gunnen en Karlinda van harte aanbevelen.

Irma Broeders

ONBEVOOROORDEELD

★★★★★

Doordat ze geen oordeel had over welke en hoeveel spullen ik had, kon ik echt de tijd nemen en voelde ik me niet ongemakkelijk. Ik kon echt bij mezelf blijven. 

Het was erg fijn om samen aan de slag te gaan en ik zou Karlinda dan ook aan iedereen aanbevelen!

Marloes van Delft-Verhoeven

Overzichtelijk 

★★★★★

Inmiddels heeft alles zijn definitieve plekje en is het door de stijlvolle en subtiele aanduiding voor iedereen (dus ook voor nieuwe collega’s) duidelijk wat het idee is. Zo is het netjes en blijft het dat ook.

Kan het iedereen aanraden, pas als je het ziet dan ervaar je hoe fijn het is.

Stefan van Hulten

CONTACT

PLAN DIRECT ONLINE je AFSPRAAK

Woon je in Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland, Zeeland, Noord-Brabant of Limburg en wil je ook gebruik maken van de Full Service Home Organizing dienst, neem dan vrijblijvend contact op met Mijn Professional Organizer of plan alvast een gratis adviesgesprek in de agenda wanneer het jou uitkomt. Er wordt dan binnen 24 uur contact met je opgenomen.

Het adviesgesprek zal bij jou thuis plaatsvinden en je hoeft van tevoren niet op te ruimen. Zo krijgt Mijn Professional Organizer een goed beeld van de situatie en het scheelt jou weer tijd.

Mijn Professional Organizer

80% van degenen die gebruik hebben gemaakt van de diensten van een Professional Organizer heeft een betere kwaliteit van leven.*

*Bron: Napo enquête 2017

06 27 38 39 88

06 27 38 39 88

info@mijnprofessionalorganizer.nl

Neem contact op

10 + 14 =